Vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettes
A PR szakmában több mint 17 éve, kommunikációs területen pedig összesen 28 éve dolgozik, 2019 júliusa óta felel a Budapest Airport vállalati kommunikációjáért és kormányzati kapcsolataiért vezérigazgató-helyettesként, és egyben a vállalat szóvivői feladatait is ellátja. Korábban az Innovációs és Technológiai Minisztériumban dolgozott miniszteri tanácsadóként, ezt megelőzően pedig a Nemzetgazdasági Minisztérium kommunikációjáért felelt. Pályáját újságíróként, illetve szerkesztőként kezdte több online médiumnál, illetve a Magyar Rádióban és a Magyar Nemzetnél.
Vezetésével az elmúlt évek folyamatos és tudatos reputációt növelő építkezése nagyon erős bizalmat ébresztett a Budapest Airport, mint márka iránt. Több, nemzetközi szinten is díjazott vállalati kampányuk révén sikerült tovább erősíteni a Budapest Airport, mint vállalati márka ismertségét és pozitív megítélését. Katalin kríziskommunikációs tevékenysége is meghatározó, hatékony válságkezelési stratégiája segített megőrizni a vállalat jó hírnevét a kritikus helyzetekben is, többek között a COVID alatt, de az idén nyáron tapasztalt európai légiközlekedési helyzetben is.
Katalin vezetése alatt a BUD kommunikációs csapata egy év alatt 19 hazai és nemzetközi fődíjat nyert el, többek között az IPRA-n és az In2 Sabre Awardson. Idén a Budapest Airport felkerült a kommunikációs szakma legjobb ügynökségeit, megbízóit és kampányait felvonultató TOP10-es lista második helyére. A Budapest Airportnál a válságkommunikációs eredményeikre, folyamatos reputációépítő tevékenységükre, transzparens kommunikációjukra, csapatmunkájukra, vizibilitásukrara és CSR kezdeményezéseikre a legbüszkébb.
Katalin a kommunikációs területen töltött közel 30 éve alatt széles körű hazai és nemzetközi tudásra és tapasztalatra tett szert többek között a kríziskommunikáció, a márkaépítés, a belső és külső kommunikációs stratégiák kidolgozása, illetve a digitális és közösségi média folyamatosan változó kihívásainak területén. Mivel a kommunikációs iparág minden területén több évig is dolgozott – média, politikai kommunikáció, civil szervezet, valamint nemzetközi nagyvállalat -, így különösen jól látja a kommunikáció eltérő szerepeit, és azt, hogy miként tud a szakma folyamatosan alkalmazkodni és fejlődni a területét érintő gyors változások közepette is.
Fontosnak tartja a fiatal kommunikációs szakemberek támogatását és mentorálását, és azt, hogy a PR a következő generációk számára is vonzó jövőképet nyújtson. Rendszeresen részt vesz kerekasztal-beszélgetéseken, konferenciákon, továbbá egyetemi előadásokon, ahol kríziskommunikáció, kommunikációs kihívások és trendek, valamint a női vezetők fontossága témakörökben tart előadásokat.
A Marketing&Média TOP50 PR szakember listáján az elmúlt két évben is előkelő helyen szerepelt.
Hobbija a futás, az utazás és a művészetek.